ایالت ها علوم کامپیوتر می خواهند ، بنابراین برنامه چیست؟

ایالت ها علوم کامپیوتر می خواهند ، بنابراین برنامه چیست؟

جنبش مردمی و سراسری ایالتی برای آموزش علوم کامپیوتر به همه دانش آموزان در چند سال گذشته بسیار دیوانه وار رشد کرده است. از توسعه چارچوب علوم رایانه K-12 در سال 2015 تا گزارش چشم انداز سیاست های علوم رایانه در سطح دولتی که در ماه مارس منتشر شد ، واضح است که دولتها متعهد به اجرای علوم رایانه K-12 هستند. اما یک برنامه منسجم در سراسر ایالت چگونه است و چگونه یک ایالت شروع به کار می کند؟ چند ایالت در واقع برنامه هایی را برای پیاده سازی علوم رایانه K-12 منتشر کرده اند.

در حال حاضر برای اولین بار ایالات ایالات متحده دارای منابع جامعی هستند. با انتشار مجموعه ابزار برنامه ریزی علوم رایانه ای دولتی ، Code.org راهنمایی ایجاد کرده است تا به تصمیم گیرندگان آموزش و پرورش در پاسخگویی به همه چیز از کجا شروع کند ، چه منابعی در دسترس است یا بهترین شیوه ها را می توان از پیاده سازی موفق آموخت.

مجموعه ابزار شامل شش بخش است که مطابق با توصیه های سیاست ارائه شده توسط اتحادیه حمایت از Code.org آمده است:

چشم انداز و اهداف کنونی: جمع آوری داده ها و بررسی چشم انداز کنونی آموزش علوم رایانه و تعیین اهداف استراتژیک . تنوع: حفظ عدالت و تنوع در خط مقدم ابتکار. خط لوله معلم: افزایش ظرفیت معلمان برای ارائه دوره های علوم کامپیوتر از طریق توسعه حرفه ای ، صدور گواهینامه و برنامه های خدماتی. برنامه درسی و دوره ها: تعریف استانداردها ، هدایت برنامه درسی و اجازه دادن به علوم رایانه برای برآوردن شرایط مورد نیاز برای فارغ التحصیلی. ارتباط: ارتباط و مشارکت درگیر قدیمی ها. بودجه: تخصیص و دسترسی به بودجه برای پیش بردن ابتکار.

برای اطلاع از منابع ، ملاحظات و توصیه ها و ابزارهای ردیابی اهداف و استراتژی ها ، امروز مجموعه ابزار برنامه ریزی علوم کامپیوتر دولتی را مشاهده کنید. کمک کنید شروع کنید ایالت خود را برای گسترش دسترسی به آموزش علوم رایانه و اطمینان از آمادگی همه دانش آموزان برای قرن 21 و پس از آن مجهز کنید.

پت یونگ پرادیت ، مدیر ارشد علمی ، Code.org

با تشکر از شما اتحاد گسترش آموزش و پرورش رایانش (ECEP) برای بررسی و ارائه بازخورد در مورد ابزار.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد