آنتی ویروس نورتون اکنون به شما اجازه می دهد تا از رایانه خود اتریوم را استخراج کنید

آنتی ویروس نورتون اکنون به شما اجازه می دهد تا از رایانه خود اتریوم را استخراج کنید

حل مسائل امنیت سایبری در رمزنگاری رمزنگاری ، پنجره جدیدی از فرصت ها را برای استخراج کنندگان جداگانه باز می کند

عکس توسط Executium در Unsplash

حدس بزنید ، استخراج اتریوم از رایانه شما روز به روز آسان تر و ایمن تر می شود .

اخیراً ، NortonLifeLock ، شرکت امنیت سایبری پشت Norton 360 ، ویژگی جدیدی را اعلام کرد که به کاربران پلتفرم امکان می دهد اتریوم را استخراج کنند.

ویژگی جدید ، با نام Norton Crypto ، ارائه می دهد راهی برای همه برای استخراج اتریوم اما صبر کنید ، قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم ، ماینینگ چیست و چرا باید در وهله اول به آن اهمیت دهیم؟

استخراج ارزهای رمزنگاری شده چیست؟

استخراج به فرآیند توزیع شده اشاره دارد تأیید معاملات ارزهای دیجیتالی و افزودن آنها به دفتر کل عمومی برای سوددهی از معاملات.

بیایید آن را کمی بیشتر تجزیه کنیم. در اکوسیستم مالی متعارف ، بانکها با اعتبار یا بدهی حسابهای طرفهای درگیر در معامله ، دفترکل را به روز می کنند. در عوض ، آنها هزینه معامله ای را دریافت می کنند که نحوه سودآوری آنهاست. معدنچیان را می توان بانک هایی دانست که این کار را انجام می دهند. در مقابل ، معدنچیان برای تلاش خود پاداش دریافت می کنند.

قسمت جالب این است که هر کس می تواند معدنچی باشد به شرط داشتن فناوری صحیح. پس چرا هنوز همه ارز دیجیتال استخراج نکرده اند؟

خوب ، فرآیند استخراج از نظر محاسباتی و پرهزینه است. مقدار زیاد توان پردازشی و انرژی ورودی مورد نیاز آن را برای اکثر معدنچیان بدون فناوری و منابع انرژی مناسب غیرقابل سود می کند. عملیات سودآور استخراج رمزنگاری از رایانه شما.

چالش اصلی مربوط به مسائل مربوط به امنیت سایبری است. مگر اینکه زیر صخره ای زندگی کرده باشید ، احتمالاً چیزی در مورد رمزنگاری رمزنگاری شنیده اید که در آن هکرها از ماینرهای مشکوک برای سرقت اطلاعات شخصی آنها یا سکه های به دست آمده آنها شکار می کنند. معدنچیان همچنین باج افزار را در رایانه های خود قرار می دهند.

در انتهای طیف ، احتمال از دست دادن استخراج کنندگان به کیف پول های رمزنگاری شده به دلیل گم شدن گذرواژه ها یا خرابی هارد دیسک همیشه جادویی است. .

نورتون قصد دارد به برخی از این چالش ها بپردازد و به معدنچیان معمولی فرصتی برای استخراج رمزنگاری امن ارائه دهد.

استخراج اتریوم با نورتون کریپتو

برای در بیشتر موارد ، استخراج رمزنگاری فردی یک خطر بزرگ بوده است. ماینرها باید ویژگی های امنیتی خود را غیرفعال کرده و کد بالقوه خطرناک را اجرا کنند. درآمد آنها غالباً در سیستم دیگران ذخیره می شود ، یکی دیگر از حفره های ناامنی است.

NortonLifeLock به دنبال تغییر این امر با Norton Crypto است. ویژگی جدید اولین در نوع خود است. هیچ شرکت امنیت سایبری دیگری در برابر بدافزارها در حین استخراج رمزنگاری حفاظت نمی کند.

"ما مفتخریم که اولین شرکت سایبری ایمنی سایبری هستیم که به معدنچیان سکه این امکان را می دهد که با خیال راحت و به آسانی زمان بیکاری در رایانه های شخصی خود را به فرصتی برای کسب ارز دیجیتال ” - گاگان سینگ ، مدیر ارشد محصول NortonLifeLock.

علاوه بر حل مسائل امنیتی ، Norton Crypto ارائه می دهدیک کیف پول رمزنگاری مبتنی بر ابر که از آسیب های غیرمنتظره ناشی از خرابی سخت افزار محافظت می کند.

انتظار می رود Norton Crypto در هفته های آینده برای همه مشتریان Norton 360 در دسترس باشد. اگرچه تمرکز اصلی آنها برای مرحله آزمایشی اتریوم است ، این شرکت می گوید دارایی های رمزنگاری بیشتری به لیست اضافه می کند.

آنها معیار جالبی برای انتخاب ارزهای رمزنگاری شده آینده ذکر کردند. مواردی که به کاربران امکان می دهد بالاترین پاداش را برای ظرفیت محاسباتی خود به دست آورند. p> شاید وقت آن رسیده است که کارهای مفیدی برای آن پیدا کنید. با شرکت هایی مانند NortonLifeLock که به دنبال حذف برخی از موانع فوری برای ورود به اکوسیستم رمزنگاری هستند ، چه کسی می داند که آینده چه فرصت های جدیدی را نشان می دهد.

اما صبر کنید ، قبل از اینکه خیلی هیجان زده شویم ، چیزی وجود دارد ما باید آدرس دهیم اتریوم در حال حاضر از اثبات کار مبتنی بر GPU به سمت اثبات سهام ETH 2.0 حرکت می کند. آیا این امر در واقع بر بازده استخراج ETH با استفاده از نورتون کریپتو تأثیر می گذارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد